wtorek, 8 kwietnia 2014

Liebster Awards

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym i nie nominujesz osoby, od której otrzymałeś nominacje) oraz zadajesz 11 pytań.
Nominację dostałam od cudownej Charlie TH

Pytania i odpowiedzi:

1. Gdzie widzisz siebie za 5 lat?Hmm mam nadzieję, że nie będę za kratkami
2. Jaka jest rzecz, której najbardziej się boisz?Burza, pająki, pokemony z facebooka, mordercy... mogę tak długo wymieniać
3. Ile masz lat?7 czerwca skończę 15 lat
4. Od jak dawna słuchasz 1D?Od mniej więcej roku może trochę dłużej
5. Co sądzisz o kłótniach fanów i wojnach między fandomami?To jest okropne, szczerzę tego nienawidzę
6. Twój ulubiony członek zespołu/ ulubiony wokalista?:Chciałabym powiedzieć, że nie mam ulubionego członka zespołu, bo kocham ich wszystkich tak samo, ale Louis zawszę będzie takim moim tym jedynym
7. Czy masz jakieś pomysły na nowe historie?Codziennie mam nowe pomysły, ale na początek chcę skończyć tą historię
8. Masz do wyboru:
- Spotkać się z swoim idolem,
-Dostać 1000000$
- Podróżować po świecie
Co wybierzesz?
Spotkanie z idolem
9. Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości?W Londynie *tak typowo*
10. Ulubiony kolor?Strasznie lubię różowy *jestem chyba plastikiem*
11. Kto/ Co jest twoją inspiracją do tworzenia?Wydaję mi się, że jest to autorka ,, I Hope It Gives You Hell" jak przeczytałam to opowiadanie to musiałam zacząć pisać. Wcześniej też miałam taki zamiar, ale to opowiadanie mnie zmotywowało i tylko utwierdziło w fakcie, że imię Margaret jest idealne :)

Nominuję:
  • Fay
  • Seyl Tommo
  • Rouse
  • Mr Becky

    Na razie tylko te cztery osoby, postaram się dodać ich potem więcej

    Pytania:

    1. Co cię zainspirowało do pisania?
    2. Kiedy się urodziłaś?
    3. Ulubiony bromance (larry, lilo, ziall itp.)
    4. Masz jakieś zwierzęta?
    5. Igrzyska Śmierci czy Harry Potter?
    6. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
    7. Ulubiony wokalista/ członek zespołu
    8. Wolałabyś spaść z drzewa czy z drabiny?
    9. Co myślisz o kłótni między Larry Shippers i Elounor Shippers?
    10. Czekolada czy pizza (wiem najtrudniejsze pytanie świata)
    11. Ulubiony album 1D

    Co do rozdziału 5 to jestem w trakcie pisania go, ale już drugi raz zjadło mi połowę togo co napisałam :))))) Znów jestem chora, więc możliwe, że rozdział pojawi się jeszcze w tym tygodniu.
    Jagoda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz